در و مادر

چه بسیار کسانی که در آغاز روز بودند و به شامگاه نرسیدند...

در و مادر

چه بسیار کسانی که در آغاز روز بودند و به شامگاه نرسیدند...

در و مادر

بارها خواستم بنویسم و هر بار خودم را در میانه دیدم و خدا را در حاشیه. و این بود دلیلی بر ننوشتن... ایمان دارم که باید در دل حادثه رفت... باید توسل جست به در و مادر... قرن هاست که مادر بدون در بی معنی است...
فکر خود و رای خود در عالم رندی نیست
کفر است در این مذهب خودبینی و خود رایی

پیوندهای روزانه

من از کرکس عذر می خواهم

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۱۴ ب.ظ
آوردن اسمش هم در شان ما نیست. باید از نام دیگری برایش استفاده کرد. برایش کرکس را بیشتر از شاهین می پسندم و از همین جا از پیشگاه متعالی کرکس(از آنجایی که توهین بزرگی است به کرکس که نام او را برای آن فرد گزیدم) عذر خواهم.

یک امام معروف می شود به سجاد. دیگری به صادق. یکی دیگر هم می شود عالم آل محمد. نام ها راهگشایند برای ما. زمانی اسلام با دعا و سجده زنده می ماند. زمانی دیگر کذب ها آنچنان یافتن راه را سخت می نمایند که تنها صادق می تواند راهنما باشد. گاهی هم مأمون آنچنان اسلام را درگیر فلسفه یونانی و کتب ترجمه ای می کند که عالم آل محمدی باید، تا اسلام از گزندها حفظ گردد. حال باید نشست و اندیشید که چرا علی بن محمد را "هادی" نامیده اند. او مردم را به چه راهی هدایت می کند که باید از صحنه اندیشه ها حذف گردد. فردی که در طول 44 سال از زندگانی 20 سالش را در عسکر و زیر چشمان خونین و از حدقه بیرون آمده "متوکل"، "مستعین" و "معتز" سپری کرد و شیعه از آن زمان بود که نعمت برخورداری از امامش را کم کم بدرود گفت و به نمایندگان و نوّاب دل خوش نمود. متوکل را می شناسی؟ همان حرام زاده ای که دستور داد حرم سیدالشهدا را تخریب کنند و شخم زنند و زراعت کنند تا اثری از حسین باقی نماند. دریغ که کور بود و از کور انتظار خواندن "والله متم نوره و لو کره الکافرون" بیهوده است. می دانی تهمت حرام زاده زدن به یک فرد چند تازیانه است؟ اما من هیچ تهمتی را به او روا نداشتم، چرا که صادق(ع) می فرماید که "دشمن ِ ما اهلبیت نیستند، مگر حرامزادگان".

باید اندیشید که چرا "هادی" را دشمن نظاره رفته است. آیا ما هم در این بین حرکتی از خود نمایان کرده ایم که دشمن جرأت چنان جسارتی را به خود می دهد. آنگاه که برای واژه ای  همچون "خَز" معادلی چون "جواد" و برای فردی "اُمّل" معادلی به نام "کلثوم" را لق لقه زبان ها کردیم و آنگاه که کمپینی به نام "نقی" در facebook شروع به کار کرد و ما تنها به گوشه ای خزیدیم و به نظاره نشستیم، باید منتظر همچون روزی هم می بودیم. امروز زمان آن گذشته که تنها به قتل مرتد اکتفا کنیم. باید از حداقل ها فراتر رفت. باید دید دشمن کجا را نظاره رفته است و از همان منظر در اتمام نور سهمی داشته باشیم. چرا که سنت پیشوایان ما اینگونه بوده است. روزی باید به پشت در محکم چسبید و میخ را با آغوش باز پذیرفت. روزی باید مدینه را رها کرد و به دیار کوفه رهسپار شد. روزی باید سر داد. روزی باید سجاد بود. روز دیگر باقر. روزی هم صادق. روزی هم عالم آل محمد.

امروز هم زمان پراکندن نور "هادی" است. باید "جامعه کبیره" را کشف کرد. باید از این راز پرده برداشت که چرا او را "هادی" نام نهادند. آنگاه این نام شاخک ها را حساس تر می کند که آنکه مردم منتظر ظهورش هستند را "مهدی" نام نهاده اند.

  • صابر قربان نژاد

جامعه کبیره

facebook

هادی

نظرات  (۲۷)

خداوندا دستهایم خالی است ودلم غرق در آرزوها -یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را ازآرزوهای دست نیافتنی خالی کن
(( کوروش کبیر ))
به ما هم سری بزنید .
بای.
سلام
واقعا این آدما از کرکسم بدترند.
اگه دوست داشتی یه سری به من بزن
سلـــــــام...دست مریزاد.متن زیبایی بود...
در پناه آقای خوبی ها پاینده بـاشید...
پاسخ:
سلام. تشکر.
سلام خوب بود امیدوارم موفق باشی
خداوند اگر قابل هدایتند هدایتشان بفرماید و الا محو و نابودشان بفرماید.
پاسخ:
سلام. انشاءا...
واقعا تاسف انگیزه
خودمون کردیم که لعنت بر خودمون
به هر کس هم بر میخوره
خوب بخوره
سلام
با یه مطلب به روزم
از حضورتان در سنگر ما متشکرم
سلام
در و مادر موضوع نیکو و البته بسیار دردناکی است که انتخاب نموده اید.انشاالله پایدار باشید در این راه...

اما پستتان...
شاهین،
پرنده ی خوش صدایی نیستـــــــ !


برای پست ما هم نظر می دادید،بد نبود!
سلام

بسیار درست فرمودید .منتها ما در برابر این همه یاوه گویی چه کردیم ؟

برای مخالفت با برخورد های زننده ی فیس بوکی ها و همپالکی هایشان یک لوگو طراحی کردیم و کنار ِ وبلاگ هایمان گذاشتیم !!! ... خودمان را کشتیم ... معلوم است که با چنین واکنش هایی انها جسورتر می شوند و شاهین کم خردی را علم میکنند و انچه در نیات پلیدشان است اجرا می کنند .باید روشنگری کنیم از امام مان بگوییم بیشتر بشناسیمش ، بیشتر " شیعه " باشیم ...

....
حرف زیاد است اما عمل کم !
یا حق
پاسخ:
الناس نیام اذ ماتوا...
عالی بود......... می دونید از چه لحاظ؟ اینکه شما تنها کسی بودید در سری وبلاگ هایی که خواندم اشاره به فیس بوک و گروه موسوم به نقی کردید! عالی بود ... چون از ایستادگی گفتید از مبارزه... من حالا به جملاتتان محکم بودن.. دانستن .. هوشیار بودن... اتحاد ووووو اضافه میکنم.... یک روزی بود من دنبال تحلیل رسانه و هالیوود و والت دیسنی و گروههای موسیقی شیطان پرستان رفتم و تحقیق کردم... گفتند چرا؟گفتم باید دانست تا بتوانی مبارزه کنی... به قول دکتر بلخاری .. روزی که حزب الله لبنان سایت کنگره اسرائیل را هک کرد... اعلام مبارزه سایبری و دنیای مجازی بود... بدانیم که با نشستن و اه کشیدن چیزی حل نمی شود.... عالی بود
جسارت است... خیر منه بچه شیعه فیس بوک نتنها نمی روم بلکه وقت تلف کردن و بی هوده بودن میدانم.... خیر من یاهو مسنجرم را بعد از ده سال کار با وبلاگ های قبلی و کار با ای دی های قبلی بطور کل از کامپیوترم دیلیت کردم چون با تجربه الان ان را تفنن و ........... می دانم.... کار اساسی تر از اینها لازم است
  • حقیقت آینه های بی غبار
  • سلام
    تشکر از دعوتتون
    مطلب زیبایی بود
    تشکر
  • قریب و غریبه
  • سلام
    آفرین ، قلم توانایی دارید.
  • سالهای صبوری
  • سلام
    درست زدی به هدف ! عالی بود... عالی
    درپناه حضرت دوست و نگاه مهربان مادر آب و آینه پایدار و برقرار باشید
    سلاااااااااام خوبین؟
    عالی بود واقعا من میدونم چی بگم از دست این افراد....مطلب کاملی بود درست زدید به هدف....مرسی
  • سالهای صبوری
  • امشب که بین خلق ، لیلة الرغائب است دانی چه چیز آرزوی قلب صاحب است

    ای کاش روز جمعه که از راه می رسد دیگر کسی نگوید ، ارباب غائب است
    خیلی وقت است که شدیدا عافیت طلب شدم...
    هر روز به قسمتی از مرزهای دینی و اعتقادیم حمله ای می شود و دریغ از هیچ گونه دفاعی چه برسد به اینکه حمله ای از طرف من باشد...
    لحظه به لحظه آن ها به پیشرفت خودشان ادامه میدهند و من بیچاره و نادان نظاره گر...
    از آنروز میترسم به مرزهای خاکی کشورم حمله کنند و همچنان نظاره گر...
  • قریب و غریبه
  • امید قلب خسته من این ترانه است
    او ضامنست ، کلاغ و آهو بهانه است ...
    الاحقر
  • رد پاهایی که روی دلم می ماند
  • سلام

    گذاشتن اسم کرکس براش توهینی به کرکس هست

    خدا ذلیلش کنه

    رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد

    http://www.only-for-allah.blogfa.com

    در پناه خالق نیلوفران آبی
  • دختر...انزلی
  • سلام
    راست گفته اند که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!
    بسیاری از ما تا قبل از توهین به امامان یادمان نبود که امام دیگری هم به نام "هادی" ع داریم و این روزها در صدا و سیما و... چنان از این امام همام سخن می گویند که گویا امام جدیدی کشف کرده اند! چقدر تاسف بار است که تا آن هنگام که به مقدساتمان توهین نشده قدرشان را نمی دانیم!
    یاحق
    با افتخار لینک شدی اخوی یاحق
    سلام ....

    طاعات و عباداتتان مورد قبول حق ...

    به روز هستم ...

    کلیک رنجه بفرمایید ...
  • دلتنگ شش گوشه
  • سلام خیلی خوب بود......

    به نام عشق فاطمه:یاعلی مدد
    سلام وبلاک خوبی دارید از مطالبش لذت بردم اگه دوست داشتید از سایت ماهم که راجع ساختمانهای هوشمند هستش بازدید کنید.اگر هم دوست داشتید میتونم خونه شمارو هم هوشمند کنم http://www.mehestan.org
    دارم تک تک متناتو میخونم عالی مینویسی. دیر یافتمت
    دیشب وبتونو پیدا کردم از جدیدترین مطالب تا قدیمی ترینشونو خوندم. خیلی تاثیر گذار و تامل برانگیز بودن و منو ترغیب میکردن ک مطالب بعدیتونو بخونم
    منتظر مطلب بعدیتون هستم
     موفق باشین
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام و رحمه ا...
    همه علت خلقت ...
    خوشحال می شم بتونم به شماها خدمات بدم.

    ماه غم امد بیایید ای بی مادران که ماه مادر ارباب امد

    بیایید خون گریه کنیم که ماه بی مادری امد

    این همه سال اومدورفت ولی هرسال دلم برا

    فاطمیه تنگ میشه خدا بهمون صبر بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی