در و مادر

چه بسیار کسانی که در آغاز روز بودند و به شامگاه نرسیدند...

در و مادر

چه بسیار کسانی که در آغاز روز بودند و به شامگاه نرسیدند...

در و مادر

بارها خواستم بنویسم و هر بار خودم را در میانه دیدم و خدا را در حاشیه. و این بود دلیلی بر ننوشتن... ایمان دارم که باید در دل حادثه رفت... باید توسل جست به در و مادر... قرن هاست که مادر بدون در بی معنی است...
فکر خود و رای خود در عالم رندی نیست
کفر است در این مذهب خودبینی و خود رایی

پیوندهای روزانه

پشت پرده

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۲ ق.ظ




وَعَسَى أَن تَکْرَهُواْ شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ وَعَسَى أَن تُحِبُّواْ شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکُمْ وَاللّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ


ثقلین: خشوع

media: از خودتان شروع کنید

  • صابر قربان نژاد

پشت پرده

نگاه

خدا

نظرات  (۵)

با نوشته هاتون دیوونم می کنید!!!
بعضی وقتها از دست شما عصبانی میشم
چون هرچه بیشتر میخونمتون بیشتر از خودم بدم میاد.
خوش به حال شما...
و بد به حال من...
برام دعا کنید،این التماس دعا یه التماس واقعیه،برام دعا کنید
ممنون که از شهید شجاعیان بیشتر نوشتید
پروردگارم هنوز در کثرت گرفتارم! آیا می شود مانند پروانه عاشق شد؟! آیا می شود از پروانه وحدت شدن آموخت؟ و آیا می شود مانند پروانه کثرتهایمان را واحد گردانیم و وحدت را درکثرتهایمان بجوییم؟
الهی، چه فکرهایی میکردم و به دنبال این و آن می رفتم و این در و آن در می زدم و موفق نمی شدم و خدا خدا می کردم که چرا موفق نمی شوم. بار خدایا، شکرت که جوابم را ندادی و چه نکو شد که نشد، وگرنه حسن نمی شدم. تسلیم توام؛ حکم آنچه تو فرمایی، لطف آنچه تو اندیشی.
(علامه حسن زاده آملی)
بعضی وقتها خودم رابیش از حد تحویل می گیرم...
"قطار سوی خدا می رفت. همه ی مردم سوار شدند. اما وقتی به بهشت رسیدند. همگی پیاده شدند...
همه فراموش کردند که مقصد، خدا بود نه بهشت..."
"خدای من!
لذت وصلت چون است؟ شیرینی وصلت چگونه است؟ می دانم و بدانید که تکه تکه شدن و سوختن در راه الله و عبود درد و رنج ندارد. نه، لذت دارد لذت."
احسنت بر شما مطالب خوبی گذاشتید استفاده کردیم

اعراب با ما چه کردند...
مطلبی که به احتمال زیاد  شما در فضای مجازی به آن برخورده‌اید:
اعراب به ما آموختند که آنچه را که می‌خوریم «غذا» بنامیم و حال آنکه در زبان عربی غذا به «پس آب شتر» گفته می‌شود. اعراب به ما آموختند که برای شمارش جمعیّتمان کلمه‌ی «نفر» را استفاده کنیم و حال آنکه در زبان عربی حیوان را با این کلمه می‌شمارند...

http://sandiskhor.blog.ir/post/258
----------------------------------------------------------------
امام خمینی معصوم نبود و اشتباه هم داشت + دانلود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی