در و مادر

چه بسیار کسانی که در آغاز روز بودند و به شامگاه نرسیدند...

در و مادر

چه بسیار کسانی که در آغاز روز بودند و به شامگاه نرسیدند...

در و مادر

بارها خواستم بنویسم و هر بار خودم را در میانه دیدم و خدا را در حاشیه. و این بود دلیلی بر ننوشتن... ایمان دارم که باید در دل حادثه رفت... باید توسل جست به در و مادر... قرن هاست که مادر بدون در بی معنی است...
فکر خود و رای خود در عالم رندی نیست
کفر است در این مذهب خودبینی و خود رایی

پیوندهای روزانه

نعل و میخ

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ق.ظ

مادر امشب...
دعایش برآورده شد...

حسن امشب...
یک صحنه را مرور می کرد...

زینب اما...
دل نگران بود...

این میخ در با آن نعل، برادر است...

"آه"

یکی به میخ و یکی نعل به...

  • صابر قربان نژاد

نظرات  (۵)

سلام شاه دوماد نه شاه خوب نیست ماه دوماد...!!!
چه عجب...
  • کبوترِ حرم
  • سلام.

    حالا حتی من هم دلم برای نوشتنـَت تنگ شده ...
    پاسخ:
    سلام.
    و حتی خودم...



    خجالت می کشم از ذکر نام امسال...
  • سیدحمید مشتاقی نیا
  • سلام کجایی؟!
    پاسخ:
    سلام...

  • سید محمد رضی زاده
  • چارمیخ
    سلام
    کجایی مرد بزرگ؟
    خبری نیست ازت!
    پاسخ:
    سلام سعیدجان
    پایین پات رو نگاه بنداز...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی